۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

(اگر با دیدن بد حجابی یا بی حجابی من فکر می کنی به گناه می افتی... لطفا سرت را بنداز پایین و گورت را از جلوی صورت من گم کن)






آقای متحجر مذهبی اگر با دیدن بد حجابی یا بی حجابی من فکر می کنی به گناه می افتی... لطفا
سرت را بنداز پایین و گورت را  از جلوی صورت من گم کن!، من مسئول عقده های جنسی تو نیستم!
من یک انسانم و آزاد به دنیا آمدم و سال هاست بدن و گیسوانم نور خورشید را به خاطر آدم های روان پریشی مثل تو لمس نکرده...،فقط سرت را بنداز پایین و گورت را گم کن...شاید اگر تو هم انقدر متعصب و خشک مذهب و متحجر نبودی زنی مثل من دوستت داشت و انقدر برای رسیدن و در آغوش کشیدنش عجله داشتی
که هر زن زیبای رهگذری دلت را نمی لرزاند.
تفکرت را عوض کن شاید آنوقت تو هم از زندگیت لذت ببری و انقدر عبوس و پر از نفرت نباشی!

۱ نظر:

  1. واقعا حقیقت داره که هر کسی بیشتر ادعا میکنه با خدا تره از نظر جنسی عقدای تره.... واسه خودمون متاسفم

    پاسخحذف